مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-14اقتصادي

فرصتی ویژه پیش روی کارآفرینان حوزه گردشگری کشور


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و گردشگری گفت: شرکت در جشنواره کارآفرینان برتر، ضمن فراهم کردن فرصتی برای افراد خلاق و در نهایت کارآفرینان حوزه گردشگری کشور، - امکان رقابت میان آنها را ایجاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو رکود در بخش گردشگری همه کشورهای جهان، برگزاری اینگونه از رویدادهای رقابت آفرین می تواند برای سال های آتی تجارب مؤثری در مشارکت و رقابت واحدهای مختلف گردشگری به شمار آید.

در ادامه مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و مطالعات گردشگری درباره شاخص های انتخاب کارآفرین برتر گفت: بکارگیری ایده های خلاقانه و روش های جدید در جذب گردشگران، استفاده از فناوری های بروز و جدید در عرضه خدمات و محصولات گردشگری، کاهش آسیب های محیط زیست و توسعه گردشگری پایدار، جذب همکاری ها و مشارکت با ذی نفعان گردشگری و جوامع محلی، متنوع سازی خدمات و محصولات گردشگری در جهت ایجاد مزیت رقابتی در کسب و کار خود، افزایش درصد اشغال تخت و یا میزان جذب گردشگران داخلی و خارجی، توجه به کیفیت ارائه خدمات گردشگری و جلب رضایت گردشگران از جمله معیارهای در نظر گرفته شده برای انتخاب کارآفرین برتر به شمار می آید.

ثبت نام در این جشنواره از اول تیرماه آغاز شده و تا دهم مردادماه 1400 ادامه دارد این جشنواره بیشتر با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان برتر در سراسر کشور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتی ویژه پیش روی کارآفرینان حوزه گردشگری کشور

فرصتی ویژه پیش روی کارآفرینان حوزه گردشگری کشور