مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 18:502021-07-13سياسي

رییس مرکز وکلا: محمد مصدق مدیری علمی، دانشگاهی و جهادی است


دکتر علی بهادری جهرمی در پی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد مصدق به عنوان معاون اول قوه قضاییه به خبرنگار ما گفت: دکتر محمد مصدق چهره علمی و دانشگاهی و همزمان قاضی باسابقه ای است که در سازمان قضایی نیروهای مسلح دیوان عدالت اداری و معاونت حقوقی قوه قضاییه نیز سابقه مدیریت درخشان و مثمری داشتند.

رییس مرکز وکلا اضافه کرد: حضور کوتاه مدت و اما پرثمر حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد مصدق در دیوان عدالت اداری نشان داد یک مدیر جهادی کاملا موفق با ارتباط بسیار خوب با جوانان و رسانه می باشند و با موضوعات، دقیق و علمی برخورد می کنند و باید گفت مردمی بودن یکی از خصوصیات برجسته ایشان است.

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس اضافه کرد: اولین انتصاب ریاست جدید قوه قضاییه نشان داد که انتخاب ها هوشمندانه خواهد بود و انتخاب دکتر محمد مصدق به عنوان معاون اول قوه قضاییه دلیل بر اشرافیت آقای محسنی اژه ای بر قوه قضاییه و مدیران آن است.

استاد حقوق اساسی دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد: انتخاب دکتر محمد مصدق نشان داد قوه قضاییه مسیری را که انتخاب کرده مسیری با ظرافت و بادقت در راستای حقوق مردم است و حضور ایشان به عنوان معاون اول در کنار ریاست قوه قضاییه مقوم تیم مدیریتی آتی قوه قضاییه و در امتداد مسیر تحول گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز وکلا: محمد مصدق مدیری علمی، دانشگاهی و جهادی است

رییس مرکز وکلا: محمد مصدق مدیری علمی، دانشگاهی و جهادی است