مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 10:552021-07-13سياسي

باز شدن بزرگترین گره ترافیکی شمال تهران


پروژه 35 متری شهید افتخاری در شمال تهران به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار و شاخص تهران بزرگ و بزرگ ترین پروژه ترافیکی شمال تهران به بهره برداری رسید.

- ، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در مراسم بهره برداری از پروژه 35 متری شهید افتخاری که با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، صفا صبوری معاون فنی و عمران شهرداری تهران، حمزه ای رییس سازمان بازرس شهرداری تهران، معاونین منطقه یک، خانواده معظم شهدا، جمعی از شهروندان، شورایاران و معتمدین محل برگزار شد اظهار داشت: پروژه خیابان 35 متری شهید افتخاری به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار و شاخص تهران بزرگ و بزرگ ترین پروژه ترافیکی شمال تهران به شمار می آید که با هدف ساماندهی ترافیکی، تسهیل در تردد وسایل نقلیه و دسترسی محلی با رفع معارضین ملکی تکمیل و به بزرگراه امام علی (ع) جنوب متصل شد.

وی گفت: با اتمام این پروژه محدوده شرق منطقه یک از بن بست ترافیکی خارج و دسترسی ساکنان محدوده های دارآباد، نیاوران، آجودانیه و … به شبکه بزرگراهی امام علی (ع)، شهید صیاد شیرازی، بخش های مرکزی و جنوبی تهران با سهولت بیشتر انجام می شود.

موسوی تصریح کرد: اجرای این مسیر از خیابان شهید پور ابتهاج تا پل ارتش به طول 2/5 کیلومتر و عرض 35 متر و بخش هایی از آن به متراژ حدود 27 هزار متر مربع معارض ملکی بوده است که آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز شدن بزرگترین گره ترافیکی شمال تهران

باز شدن بزرگترین گره ترافیکی شمال تهران