مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 09:202021-07-13دانش

رونمایی از 19 محصول جدید دانش بنیان حوزه سلامت در فارس


با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور از 19 محصول جدید دانش بنیان در حوزه سلامت، رونمایی شد.

- ، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ظهر سه شنبه در بازدید از مراکز رشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: خوشحالم از اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به سمت دانش بنیان شدن در حرکت است و تلاش در این مسیر همچنان ادامه دارد.

سورنا ستاری با مهم برشمردن بهره مندی از دانش مهندسان پزشکی در این حوزه افزود: ایجاد و پیشبرد پروژه های مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی و اساتید و متخصصان مهندسی پزشکی بسیار مهم است.

او اظهار کرد: اینکه مهندسان الکترونیک، ICT، حوزه های مهندسی و مکانیک بتوانند در عرصه های مختلف با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند اتفاق بزرگی است و امیدوارم این مسیر و اقدامات تداوم موفقی داشته باشد.

بهره مندی از توان جامعه علمی فارس در ایجاد و توسعه شرکت های نوآور و زیست بومی استاندار فارس نیز در این آیین با اشاره به برنامه سفر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، بازدید از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان این دانشگاه را یکی از برنامه های سفر این مقام مسؤول به شیراز عنوان کرد و گفت: در این بازدیدها در زمینه تجهیزات پزشکی، روش های نوین درمانی، داروها و موارد مرتبط با حوزه سلامت فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 19 محصول جدید دانش بنیان حوزه سلامت در فارس

رونمایی از 19 محصول جدید دانش بنیان حوزه سلامت در فارس