مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-13بين الملل

آمریکایی ها به زودی از سوریه و عراق فرار می کنند


آمریکا در عراق و سوریه و کل خاورمیانه شکست خورده و تنها در عراق حدود شش تریلیون دلار ضرر کرده است و گروه های مقاومت در این دو کشور، ایالات متحده را قطعا ناگزیر خواهند کرد که طی ماه های آینده شکست خورده از سوریه و عراق فرار کند.

- آمریکا در عراق و سوریه و کل خاورمیانه شکست خورده و تنها در عراق حدود شش تریلیون دلار ضرر کرده است و گروه های مقاومت در این دو کشور، ایالات متحده را قطعا ناگزیر خواهند کرد که طی ماه های آینده شکست خورده از سوریه و عراق فرار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالباری عطوان، نویسنده و تحلیلگر مشهور جهان عرب و سردبیر روزنامه رأی الیوم با انتشار یادداشتی درباره حملات اخیر به پایگاه های آمریکا در سوریه و عراق نوشت: پایگاه آمریکایی ها در میدان نفتی العمر سوریه در شرق دیرالزور، همزمان با حملات شدید به پایگاه عین الاسد در غرب عراق، در کمتر از 12 ساعت مورد حمله موشکی و پهپادی قرار گرفت.

بشار اسد، رییس جمهوری سوریه در پاسخ به سوالی که یک سال و نیم پیش توسط یک شبکه تلویزیونی روس در جریان گفت وگو با وی مطرح شد، درباره نحوه برخورد دولتش با اشغال میادین نفت و گاز سوریه توسط نیروهای آمریکایی در شرق دیرالزور گفت که ایالات متحده یک ابرقدرت است که ورود نیروهای نظامی سوریه به جنگ با آنها را دشوار می کند به ویژه اینکه ارتش سوریه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها به زودی از سوریه و عراق فرار می کنند

آمریکایی ها به زودی از سوریه و عراق فرار می کنند