مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-13فناوري

مهندس بیدخام: هزینه تلفن ثابت ماهانه پرداخت شود


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: هزینه کارکرد تلفن ثابت ماهانه محاسبه می شود و مشترکان به صورت ماهانه پرداخت کنند.

- به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس بیدخام ، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ضمن بیان این مطلب افزود: مشترکان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور می توانند به منظور جلوگیری از قطع تلفن، جزییات صورتحساب تلفن ثابت خود را از طریق آدرس پرتال شرکت مخابرات ایران به صورت www.

tci.

ir/bill ، سامانه 2000 و شماره گیری کد #2020* و ثبت شماره تلفن همراه خود مشاهده و دریافت کنند.

وی با تاکید به محاسبه هزینه کارکرد تلفن ثابت به صورت ماهانه اظهار کرد: همه مشترکین تلفن همراه می توانند از طریق شماره گیری کد #2020* و ثبت شماره تلفن همراه خود، نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، امکان ثبت شماره همراه به منظور دریافت پیامکی صورتحساب تلفن ثابت فراهم است و تمام مشتریان تلفن ثابت در سراسر کشور می توانند با وارد کردن شماره تلفن همراه متعلق به خود، از سایر خدمات سامانه #2020* شامل پرداخت قبوض تلفن ثابت، ثبت خرابی تلفن ثابت و پیگیری آن، پیش ثبت نام اینترنت پرسرعت، خرید ترافیک اینترنت پرسرعت، استعلام مانده اعتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهندس بیدخام: هزینه تلفن ثابت ماهانه پرداخت شود

مهندس بیدخام: هزینه تلفن ثابت ماهانه پرداخت شود