مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-13سياسي

نباید به ارازل مجالی برای اخلال در نظم داد


خدشه دار شدن امنیت و وقوع برخی جرایم توسط ارازل حتی در ابعاد کوچک بازتاب منفی گسترده در جامعه دارد و نباید به این افراد مجالی برای اخلال در نظم و امنیت عمومی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین محمد قاسمی در سومین نشست ستاد کنترل مجرمان حرفه ای و محکومین سابقه دار استان قزوین که در سالن جلسات دادسرای مرکز استان برگزار شد گفت: تأمین امنیت مطالبه عمومی از دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های متولی است و به همین خاطر برگزاری نشست های این ستاد در دوره تحول قوه قضاییه، از اهمیت بالایی برخوردار است و سایر دستگاه ها و نهادهای عضو این ستاد ضروری است، در راستای تحقق اهداف مورد نظر و اجرای مصوبات اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: خدشه دار شدن امنیت و وقوع برخی جرایم توسط ارازل و اوباش حتی در ابعاد کوچک، بازتاب منفی گسترده در جامعه دارد و گاهاً تبعات روحی و روانی آن جبران ناپذیر است و نباید به این افراد مجالی برای اخلال در نظم و امنیت عمومی و مخدوش کردن امنیت داد و این موضوع مستلزم بازنگری در قوانین و اجرای قاطعانه احکام قضایی است.

دادستان مرکز استان در ادامه بیان داشت: متأسفانه قوانین فعلی برای مجرمان حرفه ای و عادی، واحد و مشترک است و لازم است قوانین همراه با رویکردها بروزرسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید به ارازل مجالی برای اخلال در نظم داد

نباید به ارازل مجالی برای اخلال در نظم داد