مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 04:302021-07-13حوادث

بلا هایی که عروس 15ساله سَر مادرشوهر آورد


پرستو بر سر مسائل بسیار کوچک با مادرم بحث می کرد و رفتار های بسیار زشت و ناشایستی از خود بروز می داد مثلا چون می دانست مادرم بیماری فشار خون دارد در غذایش نمک می ریخت یا ظرف عسل مادرم را در سطل آشغال می انداخت و داروهایش را قایم می کرد! - پرستو بر سر مسائل بسیار کوچک با مادرم بحث می کرد و رفتار های بسیار زشت و ناشایستی از خود بروز می داد مثلا چون می دانست مادرم بیماری فشار خون دارد در غذایش نمک می ریخت یا ظرف عسل مادرم را در سطل آشغال می انداخت و داروهایش را قایم می کرد! همان گونه که مادر خدا بیامرزم پیش بینی کرده بود، من به جوانی نگون بخت تبدیل شدم و سر از پاتوق های استعمال مواد مخدر در آوردم به گونه ای که دیگر حتی از همسرم نیز خبری ندارم و احتمال می دهم که او هم کارتن خواب شده باشد و .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، همان گونه که مادر خدا بیامرزم پیش بینی کرده بود، من به جوانی نگون بخت تبدیل شدم و سر از پاتوق های استعمال مواد مخدر در آوردم به گونه ای که دیگر حتی از همسرم نیز خبری ندارم و احتمال می دهم که او هم کارتن خواب شده باشد و .

این ها بخشی از اظهارات جوان 28 ساله ای است که هنگام به دوش کشیدن میلگرد های سرقتی توسط نیروهای گشت کلانتری شفای مشهد دستگیر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلا هایی که عروس 15ساله سَر مادرشوهر آورد

بلا هایی که عروس 15ساله سَر مادرشوهر آورد