مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 03:452021-07-13فرهنگي

زیر و بم ملودیکا


انتشار آلبوم «جان مریم» بهانه گفت وگو با یکی از نوازندگان و مدرسان پیانو و ملودیکاست؛ نوازنده ای که آلبوم خود را به مریم میرزا خانی تقدیم کرده است.

- ایسنا/اصفهان انتشار آلبوم جان مریم بهانه گفت وگو با یکی از نوازندگان و مدرسان پیانو و ملودیکاست؛ نوازنده ای که آلبوم خود را به مریم میرزا خانی تقدیم کرده است.

مازیار زارع، متولد سال 1357 است.

در سال 1372، موسیقی را با ساز کیبورد آغاز کرده و به تدریج به ساز پیانو گرایش پیدا کرده است.

سال 1383 در تهران، وارد دانشگاه موسیقی صداوسیما شده و در حال حاضر نیز به عنوان کارشناس موسیقی در مرکز صداوسیمای اصفهان مشغول به کار است.

او تاکنون چندین تألیف در زمینه موسیقی داشته که از آن جمله می توان به کتاب های پیانیست کوچولو ، آموزش نت خوانی و آموزش ملودیکا اشاره کرد.

آنچه می خوانید مشروح گفت وگوی مهرشاد متین فر، پژوهشگر موسیقی و مدیر خانه موسیقی حوزه هنری اصفهان با این نوازنده ملودیکاست که برای نشر در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار داده شده: چگونه با ساز ملودیکا آشنا شدید؟ سال 1393 کنسرتی آموزشی برگزار شد و یکی از دوستان در آن ملودیکا اجرا کرد؛ این اجرا ذهن مرا خیلی درگیر کرد چون افرادی که پیانو کار می کنند، از اینکه ساز آن ها قابل حمل نیست گله دارند و من متوجه شده بودم که ملودیکا می تواند این مشکل را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر و بم ملودیکا

زیر و بم ملودیکا