مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 19:452021-07-12سياسي

رعایتی: بانوان جامعه با بهره گیری از زندگانی حضرت زهرا (س)، زنان انقلابی باشند


مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: بانوان و دختران جامعه برای زندگی آینده و جایگاه ارزشی خود تلاش کنند و با بهره گیری از زندگانی حضرت زهرا (س)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام جعفر رعایتی شامگاه دشنبه به مناسبت هفته حجاب و عفاف اظهار کرد: حجاب و عفاف فقط یک نوع پوشش تلقی نمی شود بلکه نوعی تفکر است.

وی تصریح کرد: بانوان و دختران جامعه برای زندگی آینده و جایگاه ارزشی خود تلاش کنند و با بهره گیری از زندگانی حضرت زهرا (س)، زنان انقلابی و اسلامی باشند.

* نقش برجسته آن در ایجاد عفت همگانی، تحکیم بنیان خانواده، ایجاد سلامت فردی و اجتماعی بر کسی پوشیده نیست/ پوشش حجاب برای زنان موجب می شود که افراد لاابالی جرات نکنند به او جسارت کرده و به دید شهوت و هوسرانی به او بنگرند مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: حجاب یکی از احکام مسلم و از ضروریات دین مبین اسلام است و نقش برجسته آن در ایجاد عفت همگانی، تحکیم بنیان خانواده، ایجاد سلامت فردی و اجتماعی بر کسی پوشیده نیست.

رعایتی افزود: یا ایّها النبی قل لازواجک و بناتک و نساء المؤمنین یدنین علیهن ّ من جلابیبهن (5)ذلک ادنی ان یعرفن فلا یؤذین; (6) ای پیامبر! به همسران و دخترانت و زن های مؤمنان بگو که چادر خویش را بر خود فرو پوشند، این کمترین چیزی است ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایتی: بانوان جامعه با بهره گیری از زندگانی حضرت زهرا (س)، زنان انقلابی باشند

رعایتی: بانوان جامعه با بهره گیری از زندگانی حضرت زهرا (س)، زنان انقلابی باشند