مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 15:102021-07-12پزشكي

واکسیناسیون 280 نجاتگر هلال احمر در مقابله با کرونا


سرپرست معاون بهداشت جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: 280 نجاتگر و پرسنل جمعیت هلال احمر برای پیشگیری از کرونا واکسینه شدند.

- ایسنا/اردبیل سرپرست معاون بهداشت جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: 280 نجاتگر و پرسنل جمعیت هلال احمر برای پیشگیری از کرونا واکسینه شدند.

عباس انوری 21 تیر در جریان بازدید از مراکز توانبخشی جمعیت هلال احمر اردبیل اظهار کرد: در سه ماهه اول امسال ارائه خدمات به بیش از شش هزار و 985 نفر در مراکز توانبخشی، دندانپزشکی و داروخانه هلال احمر انجام شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد 175 نفر از خدمات واحد توانبخشی در جمعیت هلال احمر استان اردبیل بهره مند شدند.

سرپرست معاون بهداشت جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: شش هزار و 620 نفر از خدمات داروخانه جمعیت هلال احمر و 24 نفر نیز از واحد دندانپزشکی این مجموعه خدمات دریافت کردند.

انوری افزود: در بخش ارتوپدی فنی، توانبخشی خدماتی از قبیل ساخت کفش طبی، کفش و صندل، کف چرمی، اورتز دست، ستون فقرات، برس کوتاه، برس بلند، اسپیلنت و پروتز مکانیکی دست و پروتز بالای زانو و زیر زانو را ارائه کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در این مدت 132 نفر برای فیزیوتراپی به مرکز فیزیوتراپی این معاونت مراجعه کرده و از این خدمات بهره مند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 280 نجاتگر هلال احمر در مقابله با کرونا

واکسیناسیون 280 نجاتگر هلال احمر در مقابله با کرونا