مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-12اقتصادي

کمک 500 میلیون تومانی کمیته امداد به آسیب دیدگان روستای لانیز


کمیته امداد البرز به مددجویان و سایر آسیب دیدگان آتش سوزی روستای لانیز جاده چالوس 500 میلیون تومان کمک کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سید بشیر شفیعی، رییس کمیته امداد نساء، امروز در جمع خبرنگاران، با بیان گزارشی از وضعیت مددجویان آسیب دیده از حوادث، گفت: کمک 500 میلیون تومانی کمیته امداد شامل هزینه خسارت آتش سوزی خانه مددجویی، اهداء یخچال، گاز و وسایل آشپزخانه به آسیب دیدگان و همچنین توزیع سبد کالا و غذای گرم بین خانوارها این روستا انجام شد.

رییس کمیته امداد نساء با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین این نهاد با بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و سپاه پاسداران جهت هزینه ساخت منزل مسکونی مددجویان آسیب دیده، اظهار کرد: طبق این تفاهم نامه بازسازی منزل مددجوی آسیب دیده از این حادثه توسط نهاد های مذکور صورت می گیرد.

شفیعی با بیان اینکه کمیتهٔ امداد برای دستیابی به راهبردهای اساسی خود، طرح بیمه حوادث ساختمان و وسایل منازل مددجویان را در دست اجرا دارد، افزود: به منظور پیشگیری از مشکلات ناشی از حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی، منازل مسکونی و اثاثیه خانوار مددجوی البرزی تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته است.

وی میزان خسارت پرداختی به ازای هر مددجوی حادثه دیده بر اثر حوادث غیر مترقبه تا سقف 25 میلیون تومان از خانوارهای مددجو حمایت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 500 میلیون تومانی کمیته امداد به آسیب دیدگان روستای لانیز

کمک 500 میلیون تومانی کمیته امداد به آسیب دیدگان روستای لانیز