مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-12پزشكي

واکسیناسیون متمرکز و تجمیعی کووید 19 در بهار


در صورت افزایش میزان تزریق واکسن، در مورد تعدد اماکن تزریق واکسن در شهرستان بهار تصمیم گیری خواهد شد و واکسیناسیون در شهرستان بهار به صورت متمرکز و تجمیعی انجام می شود.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار گفت: در صورت افزایش میزان تزریق واکسن، در مورد تعدد اماکن تزریق واکسن در شهرستان بهار تصمیم گیری خواهد شد و واکسیناسیون در شهرستان بهار به صورت متمرکز و تجمیعی انجام می شود.

احسان قنبری در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بهار، اظهارکرد: وضعیت کرونایی شهرستان بهار طبق آمار، نارنجی است و با وجود افزایش آلودگی ها و افراد دارای تست مثبت، مرگ و میر نسبت به گذشته کاهش یافته که واکسیناسیون و زحمات کادر درمان بی تأثیر نبوده است.

وی تصریح کرد: در خصوص وضعیت کارگران فصلی و مسافران از شهرهای جنوبی کشور تمهیداتی باید اندیشیده شود و مراکز اسکان جمعیت کارگری مشخص شده و معاینات مستمر از آنان انجام شود و خودروهای غیر بومی توسط مأموران راهنمایی و رانندگی به بیرون از شهرستان هدایت شوند و چادر زدن در پارک های شهرستان بهار ممنوع است.

در ادامه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار هم خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش مراجعات بیماران سرپایی در شهرستان بهار، پرهیز از تجمعات فاصله گذاری اجتماعی استفاده از ماسک و رعایت پروتکل ها همچنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون متمرکز و تجمیعی کووید 19 در بهار

واکسیناسیون متمرکز و تجمیعی کووید 19 در بهار