مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 12:302021-07-11سياسي

استان سمنان به یک کارگاه عمرانی فعال تبدیل شده است


معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: با وجود شیوع کرونا، این استان به یک کارگاه عمرانی فعال تبدیل شده و این روند رو به جلو همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری عصر امروز در آیین تکریم از معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری اظهار کرد: ندامتگاه های سمنان و دامغان با تلاش های مجموعه مدیریت استان ظرف مدت دو سال بررسی، پیگیری و تکمیل شد و مورد بهره برداری قرار گرفت که باید ابعاد و اهمیت این اقدام ارزنده به استحضار مردم استان برسد.

وی افزود: طرح آزادراه حرم تا حرم، سند فینسک، بلوار سرخه به سمنان، آب رسانی به سرخه، مجتمع فرهنگی هنری سرخه، کتابخانه مهدی شهر، بیمارستان مهدی شهر و افزایش ضریب برخورداری از گاز و آب، برخی از مواردی است که مدت مدیدی در استان سمنان با مشکلاتی روبه رو بود که طی دو سال گذشته و با تلاش مجموعه مدیریتی و درایت استاندار سمنان، پیگیری و رسیدگی شد و روی ریل پیشرفت و بهره برداری قرار گرفت.

معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: عمر بسیار کوتاه است و به راحتی می گذرد و چه بهتر که بتوانیم در این عمر بسیار کوتاه در خدمت به مردم تأثیرگذار باشیم؛ مردم استان سمنان شایسته و لایق بهترین خدمت ها بودند و هستند و ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان به یک کارگاه عمرانی فعال تبدیل شده است

استان سمنان به یک کارگاه عمرانی فعال تبدیل شده است