مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 02:102021-07-10بين الملل

نخست وزیر سابق کانادا در کنفرانس سالانه منافقین علیه ایران تبلیغ کرد


نخست وزیر سابق کانادا در کنفرانس سالانه منافقین علیه ایران تبلیغ کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، استفان هارپر نخست وزیر پیشین کانادا که سابقه طولانی در اقدامات ضدایرانی دارد،  از مراسم سخنرانی در یک کنفرانس بین المللی برای تبلیغ علیه جمهوری اسلامی ایران سوء استفاده کرد.

  بنا بر گزارش وبگاه کانادا پرس ، هارپر روز گذشته (شنبه) با اتهام زنی به جمهوری اسلامی، از کشورهای جهان خواست که از همکاری با دولت جدید ایران دوری کنند.

هارپر که در جریان سال های 2006 تا 2015 نخست وزیری کانادا را برعهده داشت، پیش از این در موضوع مذاکرات هسته ای ایران، ضمن ادامه مواضع به شدت ضد ایرانی خود، کاملاً مواضعی هماهنگ با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اتخاذ کرده بود.

اظهارات جدید هارپر در کنفرانس سالانه منافقین با موضوع اجلاس جهانی ایران آزاد مطرح شد و بیست و دومین نخست وزیر کانادا در این اجلاس ضدایرانی پیروزی آیت الله ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را نشانه ای از تشدید افراط گرایی در ایران دانست.

هارپر در بخشی از سخنان خود با توهین به هر دولتی که با دولت آیت الله رییسی همکاری کند، ادامه داد: شرم بر هر دولتی در جهان که بنشیند و سعی کند در خصوص هر موضوعی با دولت تحت ریاست ابراهیم رییسی مذاکره کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر سابق کانادا در کنفرانس سالانه منافقین علیه ایران تبلیغ کرد

نخست وزیر سابق کانادا در کنفرانس سالانه منافقین علیه ایران تبلیغ کرد