مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 20:052021-07-10سياسي

حضور ما در اقیانوس اطلس پاسخ به ادعای امریکایی ها بود


دریادار خانزادی بابیان اینکه نیروی دریایی ایران در اقیانوس اطلس روند تولید می کند گفت:حضور ما پاسخ به ادعای امریکایی ها بود که می گفتند ایران هیچگاه نمی تواند در اقیانوس اطلس حضورداشته باشد.

- به نقل از صداوسیما، امیر دریادار حسین خانزادی در برنامه نگاه یک شبکه سیما افزود: در حالی که آمریکایی ها از آب های ما 12 مایل فاصله دارند اما از ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی ایران در اقیانوس اطلس که پنج هزار مایل با آنها فاصله دارد به وحشت افتاده اند.

وی گفت: ناو بندر مکران 110 هزار تن سوخت با خودش حمل می کند و می تواند 10 سال بدون سوخت گیری در دریا بماند و آب شیرین کن بسیار پیشرفته ای دارد بنابراین حضور مستمری را برای ناوگروه در دریا فراهم می کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: ناوشکن سهند نیز که همراه ناو بندر مکران است از سال 97 تاکنون 400 روز دریا نوردی داشته که بیشتر آن در دریای سرخ بوده است.

دریادار خانزادی گفت: جمهوری اسلامی ایران در 6 ماه ناوبندر مکران را ساخت که موجب تعجب کشورهای غربی شد.

وی با بیان اینکه کسی که روند را تولید می کند در عرصه های مختلف دست بالا را دارد افزود: تاکنون آمریکایی ها در منطقه ما حضور داشتند و ما آنها را رصد می کردیم که اگر شیطنت کنند پاسخ دهیم اما اکنون نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در اقیانوس اطلس روند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ما در اقیانوس اطلس پاسخ به ادعای امریکایی ها بود

حضور ما در اقیانوس اطلس پاسخ به ادعای امریکایی ها بود