مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 17:252021-07-10ورزشي

تثبیت صدرنشینی پرسپولیس با شکست آلومینیوم/ رقابت «صدر» حساس تر شد


تیم فوتبال پرسپولیس که برای رسیدن به پنجمین قهرمانی در لیگ برتر رقابت نزدیکی با سپاهان اصفهان دارد، با پیروزی برابر آلومینیوم موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر شامگاه امروز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری 2 بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.

شهریار مغانلو (23) و مهدی ترابی (34) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

سرخپوشان پایتخت که برای تداوم صدرنشینی خود در بیستمین دوره لیگ برتر به سه امتیاز این دیدار احتیاج داشتند بازی تهاجمی و مالکانه خود را از همان ابتدا در دستور کار قرار دادند تا بتوانند دفاع آلومینیوم اراک را به عقب کشیده و بازی کاملا یکطرفه ای را در ورزشگاه آزادی ارائه دهند.

شاگردان یحیی گل محمدی با سرعت بالای خود توپ را از میانه میدان به خط جمله خود منتقل می کردند و توانستند دفاع آلومینیوم را تحت فشار قرار دهند.

شیوه ای که باعث اشتباه شاگردان علیرضا منصوریان در خط دفاعی شد تا امیر هوشمند در دقیقه 23 توپ را به اشتباه در اختیار مهدی ترابی قرار داده و این بازیکن با فرار خود مدافعان آلومینیوم را جا گذاشته و با پاس عرضی به شهریار مغانلو او را روبروی دروازه خالی نگه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت صدرنشینی پرسپولیس با شکست آلومینیوم/ رقابت «صدر» حساس تر شد

تثبیت صدرنشینی پرسپولیس با شکست آلومینیوم/ رقابت «صدر» حساس تر شد