مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 15:352021-07-10سياسي

افزایش 50 درصدی کتاب های کتابخانه های همدان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: در مدت هشت ساله دولت تدبیر و امید، 54 درصد کتابخانه های عمومی استان توسعه پیدا کرد و به تعداد کتاب های کتابخانه های استان 50 درصد اضافه شد.

- مصطفی آزادبخت شنبه 19 تیرماه در اختتامیه نخستین جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب ضمن گرامیداشت یاد هشت هزار شهید دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت استان همدان، بیان کرد: همگی می دانند استان پرآوازه و افتخار آفرین همدان در تمامی صحنه های فرهنگی خوش درخشیده و امروز افتخار می کنیم که کار ارزشمند و ریشه داری در استان انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مردم همدان مردمی دانا و با فرهنگ هستند، افزود: همواره به دنبال رقم زدن کارهای فرهنگی و ریشه دار در استان هستیم، مکتب اسلام با فرهنگ اساسی خود توانسته رشد و نمو کند و این مکتب با کتاب، کتابخوانی و تأثیرگذاری کتاب عجین است.

آزادبخت تصریح کرد: رشته های مختلفی که زیرمجموعه کتاب هستند تأثیر بسیار زیادی در پیشرفت فرهنگ دارند و شعرا و نویسندگانی که در این عرصه فعالیت می کنند کسانی هستند که دین بزرگی به گردن همه دارند و این جشنواره نیز اقدام فرهنگی تأثیرگذاری است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی کتاب های کتابخانه های همدان

افزایش 50 درصدی کتاب های کتابخانه های همدان