مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 14:052021-07-10فرهنگي

تصویربرداری «در کنار پروانه ها» با بازی پروانه معصومی به نیمه رسید


تصویربرداری سریال تلویزیونی «در کنار پروانه ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی بهروز مفید در منطقه گیلان در حال انجام است و به نیمه رسید.

- تصویربرداری در کنار پروانه ها با بازی پروانه معصومی به نیمه رسید تصویربرداری سریال تلویزیونی در کنار پروانه ها به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی بهروز مفید در منطقه گیلان در حال انجام است و به نیمه رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سیما فیلم، تصویربرداری سریال تلویزیونی در کنار پروانه ها به کارگردانی داریوش یاری به نیمه رسید و تدوین همزمان توسط مهدی جودی در حال انجام است و تاکنون نزدیک به 25 درصد از تدوین سریال انجام شده است.

گروه سازنده اوخر تیرماه برای ادامه تصویربرداری به تهران می آیند.

بنابراین گزارش، این سریال در تهران کلید خورد و بخشی از تصویربرداری آن در لاهیجان به انجام رسید و پخش آن از شبکه دو سیما به مناسبت ماه محرم خواهد بود.

داستان از آنجا شروع می شود که مشکلات پی در پی زندگی رهی را که از بیماری حاد قلبی در رنج است به جوانی ناامید تبدیل کرده است.

او برای نجات تنها دلخوشی زندگیش که خواهرش است طعمه نقشه ای می شود که… در این مجموعه بازیگرانی چون پروانه معصومی، برزو ارجمند، محمود جعفری، مهران رجبی، کاوه سماک باشی، مجید پتکی، وحید رحیمیان، شهین تسلیمی، الناز اسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویربرداری «در کنار پروانه ها» با بازی پروانه معصومی به نیمه رسید

تصویربرداری «در کنار پروانه ها» با بازی پروانه معصومی به نیمه رسید