مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-10سياسي

تشییع شهید رضا صفدری مدافع حرم آل الله در «ترکمنچای»


پیکر مطهر مدافع حریم آل الله شهید «رضا صفدری» در خانه ابدی اش آرام گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، پیکر مطهر مدافع حریم آل الله شهید رضا صفدری ، امروز (شنبه) بر دوش مردم ولایتمدار و شهیدپرور بخش ترکمنچای شهرستان میانه تشییع و سپس به خاک سپرده شد.

مردم، مسئولان استانی و شهری و نیروهای نظامی و انتظامی در این مراسم که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، حضور باشکوهی داشتند.

مدافع حرم رضا صفدری رزمنده بسیجی اهل ترکمانچای شهرستان میانه بود که روز پنج شنبه (17 تیر) در حین ماموریت در سوریه، بر اثر انفجار مین به فیض شهادت نائل آمد.

شهادت رضا صفدری دردی آمیخته با غرور و افتخار است حجت الاسلام آل هاشم گفت: خبر شهادت بسیجی پاسدار رضا صفدری فرزندی از خطه قهرمان آذربایجان، در دفاع از حریم حرم اهل بیت (ع)، دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دل های مان گذاشت.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، در پی شهادت مدافع حرم بسیجی پاسدار رضا صفدری ، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام آل هاشم به این شرح است: خبر شهادت بسیجی پاسدار شهید رضا صفدری فرزندی از خطه قهرمان آذربایجان در دفاع از حریم حرم اهل بیت (ع)، دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دل هایمان گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع شهید رضا صفدری مدافع حرم آل الله در «ترکمنچای»

تشییع شهید رضا صفدری مدافع حرم آل الله در «ترکمنچای»