مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-10سياسي

آغاز اجرای پروژه آبرسانی به بیجار و حسن آباد یاسوکند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از آغاز اجرای پروژه ی آبرسانی به شهر بیجار و حسن آباد یاسوکند تا پایان تیرماه خبرداد.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از آغاز اجرای پروژه ی آبرسانی به شهر بیجار و حسن آباد یاسوکند تا پایان تیرماه خبرداد.

بهرام نصراللهی زاده امروز شنبه (19 تیرماه) در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بیجار، اظهار کرد: پیگیری پروژه های ملی، ملی استانی شده و استانی از محل بودجه عمومی و پروژه های مهم شهرستان در دستور کار این سفر است.

وی با اشاره به طولانی شدن پروژه های پیاده راه اردلان و تقاطع چنگیز قلعه، بیان کرد: در کشور ما با وجود پروژه های ناتمام، پروژه جدید تعریف می شود که همین موضوع باعث اتمام دیرهنگام پروژه ها خواهد شد؛ لازم است اعتباراتی که به چندین پروژه اختصاص می یابد به پروژه های محدودتری بدهیم تا پروژه ها به سرانجام برسند.

نصراللهی زاده ادامه داد: پیاده راه اردلان مربوط به پروژه های ستاد بازآفرینی و از محل اعتبارات استانی نبود، با توجه به گلایه های مردم، یک میلیارد تومان به این پروژه تزریق شد؛ دلسوزی مسئولان محلی و همکاری ادارات آب، برق، گاز، شهرداری و راه و شهرسازی لازمه به اتمام رسیدن به موقع این پروژه در فازهای اجرایی بعدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای پروژه آبرسانی به بیجار و حسن آباد یاسوکند

آغاز اجرای پروژه آبرسانی به بیجار و حسن آباد یاسوکند