مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-10ورزشي

ورزش، اولویت چندم استاندار و نمایندگان است؟


نگاهی به کارنامه ورزش همدان در چند سال اخیر، یک دلسردی عمیق و البته نگرانی جدی در دل علاقمندان به این عرصه ایجاد می کند.

- ایسنا/همدان نگاهی به کارنامه ورزش همدان در چند سال اخیر، یک دلسردی عمیق و البته نگرانی جدی در دل علاقمندان به این عرصه ایجاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور اگرچه اتفاق خوشایندی بود و باید به دست اندرکاران این تیم دست مریزاد گفت، اما در بوق و کرنا کردن این صعود و رویایی جلوه دادن حضور استان همدان با این همه ظرفیت در لیگ یک فوتبال، به نظر می رسد کمی بازی با افکار و منحرف کردن اذهان است.

سوال هم همین جا در ذهن شکل می گیرد که آیا سقف آرزوهای دیار هگمتانه حضور در لیگ دسته اول فوتبال آن هم بعد از چند سال است؟ طبیعتا و بدون تردید اگر مسئولان از استاندار و شهردار گرفته تا نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی که هریک وظایف خاصی در حیطه ورزش دارند، با چنین پرسشی مواجه شوند و صدالبته اگر از دایره انصاف خود را خارج نکنند، پاسخشان به این سوال منفی خواهد بود.

همه می دانند که بازی های المپیک، جهانی و آسیایی به عنوان ویترین ورزش شناخته می شود و اگر یک استان در این رویدادها به خصوص المپیک صاحب مدال یا نماینده بود، می توان در مجموع به عملکرد ورزش آن دیار نمره ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش، اولویت چندم استاندار و نمایندگان است؟

ورزش، اولویت چندم استاندار و نمایندگان است؟