مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-10پزشكي

ویروس دلتا به خراسان جنوبی رسید؟


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه ترددهای بین استانی احتمال پخش ویروس دلتا کرونا را در خراسان جنوبی افزایش می دهد، اظهار کرد: - ایسنا/خراسان جنوبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه ترددهای بین استانی احتمال پخش ویروس دلتا کرونا را در خراسان جنوبی افزایش می دهد، اظهار کرد: احتمال اینکه بیشتر از 90 درصد از موارد کرونایی که در خراسان جنوبی شناسایی می شوند از نوع ویروس دلتا باشند بسیار زیاد است.

کامبیز مهدی زاده، جمعه شب 18 تیرماه به رسانه های گروهی گفت: بررسی آمارها نشان می دهد که طی سه هفته گذشته تقریبا حدود 20 درصد آمار مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان های سطح استان افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بر اساس گزارش همکاران علوم پزشکی از آزمایشگاه های سطح شهر، احتمال اینکه بیشتر از 90 درصد از موارد کرونایی که در خراسان جنوبی شناسایی می شوند از نوع ویروس دلتا باشند بسیار زیاد است.

مهدی زاده اظهار کرد: در استان های خراسان جنوبی، یزد و سیستان و بلوچستان شاهد افزایش موارد کرونا مثبت به خصوص دلتا هستیم که این روند افزایشی همچنان ادامه دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: ترددهای بین استانی به خصوص بین خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان، امکان انتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس دلتا به خراسان جنوبی رسید؟

ویروس دلتا به خراسان جنوبی رسید؟