مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-09سياسي

تلاش شبانه روزی و ساده زیستی؛ دو رکن مدیران انقلابی


آن چه اکنون هم نیاز جامعه ما و هم توقع مردم از مسئولین خود، مدیریت میدانی، حضور در بین مردم و انس با آحاد جامعه می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کامفیروز، حجت الاسلام محمد تقی زاده ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام جواد (علیه السلام) با اشاره به دو دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضاء قوه قضاییه، محور بحث های این دو نشست را چنین بیان کرد: مسئله ای که رهبر معظم انقلاب در این دو جلسه به طور پر رنگ بر آن تاکید کرده و از مسئولان نظام مطالبه نمودند، حضور در میان مردم و متن جامعه بود.

وی ادامه داد: آن چیزی که اکنون هم نیاز جامعه ما و هم توقع مردم ما از مسئولین خود، مدیریت میدانی، حضور در بین مردم و انس با آحاد جامعه می باشد.

امام جمعه کامفیروز بیان کرد: البته این مسئله ریشه روایی نیز دارد، آنجا که امام صادق (علیه الصلاه و السلام) به معلی بن خنیس فرمود، در حکومت ما اهل بیت مسئولان شب هنگام در حال تدبیر امور مردم و برنامه ریزی برای جامعه بوده و در روز هنگام با حضور در متن مردم و بررسی های میدانی به رتق و فتق امور آنان می پردازند.

حجت الاسلام تقی زاده تاکید کرد: توقع ما از دولت آینده این است که هم به حکم امتثال خواسته رهبر معظم انقلاب و هم به جهت تحقق بخشیدن به فرامین اسلامی، نزدیکی و الفت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شبانه روزی و ساده زیستی؛ دو رکن مدیران انقلابی

تلاش شبانه روزی و ساده زیستی؛ دو رکن مدیران انقلابی