مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 22:052021-07-08بين الملل

بازداشت یک آمریکایی به اتهام دست داشتن در ترور رییس جمهور هاییتی


یک مقام ارشد هاییتی اعلام کرد 6 نفر از جمله یک فرد آمریکایی در ارتباط با ترور رییس جمهور این کشور بازداشت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روز پنجشنبه، 6 نفر از جمله یک فرد آمریکایی به اتهام دست داشتن در ترور رییس جمهور هاییتی دستگیر شدند.

به نوشته روزنامه واشنگتن پست ، ماتیاس پیره وزیر انتخابات و امور حزبی هاییتی گفت جیمز سولاگیس شهروند آمریکایی در میان افرادی است که در ارتباط با ترور ژووِنل موییز رییس جمهور هاییتی بازداشت شده است.

این مقام هاییتی به واشنگتن پست گفت، علاوه بر سولاگیس، گمان می رود یکی دیگر از بازداشت شدگان نیز دارای تابعیت هاییتی-آمریکایی باشد.

پیره افزود افراد بازداشت شده در مرکز اداره پلیس پایتخت نگه داری می شوند و این ساختمان توسط انبوه مردم خشمگین محاصره شده است.

به گفته او واحدهای ویژه پلیس در تلاش هستند از پاسگاه پلیس محافظت کنند زیرا جمعیت بسیار خشمگین هستند و سعی می کنند به آن ها دست یافته و آنان را بسوزانند .

مقامات هاییتی نام و هویت دیگر بازداشت شدگان را منتشر نکرده اند اما وزیر ارتباطات این کشور اعلام کرده آن ها نیز خارجی هستند.

گفته می شود این متهمان پیش از بازداشت به تبادل آتش با مأموران پلیس پرداخته بودند که در جریان آن، چهار نفر از مظنونین کشته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت یک آمریکایی به اتهام دست داشتن در ترور رییس جمهور هاییتی

بازداشت یک آمریکایی به اتهام دست داشتن در ترور رییس جمهور هاییتی