مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 16:052021-07-08سياسي

تکمیل خیابان شهید منتظری مهریز بعد از20 سال معطلی


رییس شورای شهر مهریز از تکمیل و آزادسازی پروژه خیابان شهید منتظری بعد از 20 سال بلاتکلیفی در این شهرستان خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده این طرح تا پایان امسال تکمیل و وارد چرخه خدمت می شود.

- زهرا دهقانی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس از مهریز،  با توجه این که برای تکمیل این پروژه نیاز به رضایت ساکنین  خیابان شهید منتظری که بیشتر از وراث بودند داشت اظهار کرد: طول این بلوار 30 متر  و 50 متر فاز یک و  150 متر نیز فاز دو این پروژه که از میدان حضرت ابوالفضل(ع) شروع و به میدان فاطمیه ختم می شود.

وی افزود: مهمترین عملکرد شهرداری مهریز در بازآفرینی شهری در مجموعه مهرپادین، باغ پهلوان پور، بافت تاریخی حسینه باغ بهار ، کمربندی آیت الله خامنه ای، روشنایی های خیابان های ارم و شهید فهمیده با بیش از 10 میلیارد هزینه انجام شده است.

  عبدالرسول یزدی، شهردار مهریز نیز گفت: در سال گذشته 22 میلیارد تومان بودجه شهرداری 33 میلیارد تومان وصولی داشته است که در چندین دوره شهرستان مهریز بی سابقه بوده است.

  وی افزود: برای سال جاری بودجه شهرستان مهریز 28 میلیارد تومان پیش بینی شده است که امیدواریم بتوانیم مبلغ 58 میلیارد تومان را برای شهرستان مهریز جذب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل خیابان شهید منتظری مهریز بعد از20 سال معطلی

تکمیل خیابان شهید منتظری مهریز بعد از20 سال معطلی