مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 10:502021-07-08ورزشي

تحقق یک رویا در فوتبال دیار الوند/ شهرداری همدان یکه تاز شد


تیم فوتبال شهرداری همدان در یک شب رویایی توانست در تبریز با تساوی برابر تیم فوتبال علم و ادب به صورت مستقیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند.

- خبرگزاری مهر_گروه استان ها: شب گذشته مردم همدان و فوتبال دوستان این دیار تا سحرگاهان از صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور سرمست بودند و به خوشحالی می پرداختند.

هر همدانی که کوچک ترین علاقه ای به رشته فوتبال داشت و یا حتی قلبش برای سربلندی پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین می تپید از صعود تاریخی تیم فوتبال شهرداری همدان خوشحال بودند.

تیم فوتبال شهرداری همدان در این فصل با درایت عباس صوفی شهردار ورزش دوست همدان که ریاست هیئت فوتبال استان همدان را برعهده دارد با انتخاب رضا طلایی منش مربی با دانش و کارکشته فوتبال همدان دست به کار بزرگی زد.

وجود مدیریت باتجربه در رأس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان روح الله وجدی هویدا نیز آرامش خوبی را در کنار تیم فوتبال شهرداری همدان فراهم کرد.

رضا طلایی منش که سابقه صعود با تیم فوتبال الوند همدان را بیش از یک دهه گذشته در کارنامه داشت، این بار برای رقم زدن دومین صعود قدم به فوتبال شهرش گذاشت در کنار طلایی منش کادر فنی باتجربه و با دانش مجید بی گم جانی، مصطفی کاشی، حمید یادگاری و محمد بیات خیال رضا طلایی منش را راحت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق یک رویا در فوتبال دیار الوند/ شهرداری همدان یکه تاز شد

تحقق یک رویا در فوتبال دیار الوند/ شهرداری همدان یکه تاز شد