مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 06:302021-07-08سياسي

پیام روسای جمهور سیرالئون، نامیبیا و پادشاه مالزی به رییسی


«جولیوس مادابیو» رییس جمهور سیرالئون با ارسال پیامی خطاب به سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور منتخب پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت گفت.

- جولیوس مادابیو رییس جمهور سیرالئون با ارسال پیامی خطاب به سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور منتخب پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جمهور سیرالئون در این پیام با اشاره به شایستگی های ابراهیم رییسی در سمت قبلی به عنوان رییس قوه قضاییه تصریح کرد: جنابعالی نقش مهم و سهم بسزایی در جامعه ایران بعنوان یک مقام عالی در کارنامه خود به جا گذاشتید که فراموش نشدنی می باشد.

جولیوس مادابیو با دوستانه و صمیمانه خواندن روابط بین سیرالئون و جمهوری اسلامی ایران ظرف سالیان متمادی، تاکید نمود: رجاء واثق دارم که در سالیان پیش رو، روابط خوب موجود میان دو کشور بیشتر تقویت می شود.

رییس جمهور سیرالئون ابراز امیدواری کرد: روابط کنونی میان طرفین در سایه همکاری نزدیک و در جهت تامین منافع مشترک دو کشور و دو ملت تداوم یابد.

همچنین بر اساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در نامبیا، هاگه گینگوب رییس جمهور نامبیا، با ارسال پیامی خطاب به ابراهیم رییسی، رییس جمهور منتخب، از سوی خود ، مردم و دولت نامبیا ،انتخاب وی در انتخابات ریاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام روسای جمهور سیرالئون، نامیبیا و پادشاه مالزی به رییسی

پیام روسای جمهور سیرالئون، نامیبیا و پادشاه مالزی به رییسی