مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 17:452021-07-07اقتصادي

فعالیت 245 معدن در خراسان شمالی


رییس صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در حال حاضر 245 معدن در استان فعالیت می کند که معدن آلبلاغ اسفراین یکی از بهترین ظرفیت های معدنی استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حسین حاجی بیگلو بابیان اینکه هر صنعت یک روستا از برنامه های آینده سازمان صنعت معدن تجارت خراسان شمالی است، اظهار کرد: در برنامه داریم تا صنایع مادر استان را در جهت رشد و توسعه روستاهای کمتر توسعه یافته به کارگیریم و صنایع بزرگ ما با ایجاد صنایع نوپا برای ایجاد اشتغال جوانان به پای کار بیایند و فضایی را ایجاد کنند تا بیکاری در استان نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه با همراهی استاندار، نمایندگان مجلس و مدیران استان در حوزه مبادلات تجاری در بحث صادرات و واردات اقدامات خوبی انجام شده است، افزود: ما می توانیم با دعوت از سایر کشورها محصولات باغی، تجاری، معدنی و تولیدی استان را معرفی و به صادرات و واردات این محصولات کمک کنیم و ارزآوری خوبی در استان داشته باشیم و بتوانیم طی 4 سال آینده معضل بیکاری را در استان مرتفع کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: مجموعه سازمان صمت استان تمام تلاش خود را می کند که مسائل و دغدغه معیشتی مردم و مشکلات حوزه صنایع و معادن را رفع کند که در همین راستا تاکنون 20 واحد تولیدی تعطیل شده را به چرخه تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 245 معدن در خراسان شمالی

فعالیت 245 معدن در خراسان شمالی