مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 13:052021-07-07سياسي

اردبیل بیش از 3000 حافظ قرآن دارد


رییس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در حال حاضر استان اردبیل بیش از 3 هزار حافظ قرآن دارد که در بخش ها و حوزه های مختلف شاهد افتخارآفرینی این افراد هستیم.

- حجت الاسلام عزیز صابر در گفت وگو با تربیت حافظان قرآن به ویژه در سنین خردسالی و نوجوانی انجام شده تا علاقمندان بتوانند از نور قرآن در مسیر زندگی خود بهره بگیرند.

رییس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل به فعالیت های مؤسسات، خانه های قرآنی و همچنین محافل انس با قرآن در مناطق مختلف شهری و روستایی با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای ناب در این حوزه اشاره کرد و گفت: قطعاً تمام تلاش مجموعه دارالقرآن بر این است تا به دور از تصدیگری بتواند بهترین و شایسته ترین استعدادها را در بین گروه های سنی مختلف شناسایی و نسبت به تشویق و ترغیب آنها در مسیر آموزش و تلاوت قرآن گام های مؤثری را بردارد.

صابر افزود: خروج از تصدیگری اولویت دارالقرآن کریم است به گونه ای که ما مدیریت 300 مؤسسه، خانه و جلسات قرآنی را به فعالان این بخش سپرده ایم که در قالب اتحادیه مؤسسات قرآنی هر سه سال انتخابات آنها برگزار و با معرفی مدیرعامل فعالیت های مثبت و سازنده ای را در این بخش شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل بیش از 3000 حافظ قرآن دارد

اردبیل بیش از 3000 حافظ قرآن دارد