مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:002021-07-07ورزشي

در حال پیگیری احقاق حق باشگاه شهید قندی هستیم


مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهید قندی یزد از پیگیری برای احقاق حق نماینده این استان در جریان بازی پرحاشیه شاهین بندرعامری و سردار بوکان در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دو کشور خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهید قندی یزد از پیگیری برای احقاق حق نماینده این استان در جریان بازی پرحاشیه شاهین بندرعامری و سردار بوکان در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دو کشور خبر داد.

رضا نارگانی با اشاره به به صحبت های صابر میرقربانی سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان در لایو اینستاگرامی یکی از شبکه های اجتماعی که پرده از راز شوم و غیرعادی بودن شرایط بازی و عملکرد عوامل و بعضی از بازیکنان تیمش برداشت، گفت: باشگاه شهیدقندی طی نامه ای به هیأت فوتبال استان یزد، مستنداتی پیرامون مواردی که در این بازی اتفاق افتاده است ارسال کرده که هیأت فوتبال استان نیز با ارائه به فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق تاکنون پیگیری های خوبی را انجام داده تا حق تیم شهیدقندی ضایع نشود.

وی ادامه داد: همچنین مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان نیز طی نامه ای به دکتر علی نژاد معاون محترم توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، تقاضای پیگیری و احقاق حق تیم شهیدقندی برای جلوگیری از نارضایتی مردم یزد و سرخوردگی شرکت های خصوصی و حامیان ورزش کرده است که در این باره از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حال پیگیری احقاق حق باشگاه شهید قندی هستیم

در حال پیگیری احقاق حق باشگاه شهید قندی هستیم