مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-07حوادث

اعمال قانون تردد بین شهرستانی خودروها در همدان


رییس پلیس راه استان همدان از اعمال قانون تردد بین شهرستانی خودروها در همدان خبر داد.

- رضا عزیزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به ممنوعیت تردد بین شهرستانی خودروها در استان همدان اظهار کرد: طبق روال قبل ممنوعیت بین شهرستانی وجود دارد اما با دستور فرمانده انتظامی استان قبلا جرایم اعمال نمی شد در حالی که امروز بر اساس سرور مرکزی اعمال می شود.

وی با اشاره به اینکه قبلا تایید تخلفات در استان صورت می گرفت اما در حال حاضر در تهران و به صورت خودکار  از طریق سامانه انجام می شود گفت: اطلاع رسانی ما از ممنوعیت بین شهرستانی به این دلیل بود که هم استانی ها در جریان باشند و مشمول اعمال قانون نشوند.

رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: قبلا توسط دوربین های ثبت تخلف استان، تخلفات هم استانی ها ثبت می شد و با تایید به سرور مرکزی ارسال می شد و از آنجا نیز بار دیگر به صورت بسته های یک هزار و 2 هزار موردی به استان ارسال می شد که در اینجا نیز با شماره خودروها تطبیق داده و اعمال قانون برای خودروهای غیربومی انجام می شد و طبق دستور فرمانده انتظامی استان پلاک های استان جریمه نمی شدند.

وی با تاکید به اینکه در حال حاضر کار از دست استان خارج است و در مرکز انجام می شود و به صورت دستی هم نیست افزود: با عدم رعایت مقررات کرونایی از سوی خودروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون تردد بین شهرستانی خودروها در همدان

اعمال قانون تردد بین شهرستانی خودروها در همدان