مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-07سياسي

همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه استان با جهاددانشگاهی زنجان


به منظور فراهم کردن زمینه همکاری های سازنده و برقراری ارتباط سازمان یافته و ایجاد مشارکت و بهره گیری از توانایی های موجود، تفاهم نامه بین جهاددانشگاهی زنجان و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان منعقد شد.

- ایسنا/زنجان به منظور فراهم کردن زمینه همکاری های سازنده و برقراری ارتباط سازمان یافته و ایجاد مشارکت و بهره گیری از توانایی های موجود، تفاهم نامه بین جهاددانشگاهی زنجان و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان منعقد شد.

عصر دیروز (15 تیرماه) تفاهم نامه همکاری در عرصه های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، ایجاد زیرساخت های لازم در راستای توسعه کسب و کارهای تخصصی، اشتغال و کارآفرینی و نیز استفاده بهینه از توانمندی ها و ظرفیت های مشترک طرفین و افزایش تعاملات بین بخشی و توسعه کمی و کیفی همکاری های علمی طرفین به مدت سه سال مابین جهاددانشگاهی زنجان و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان منعقد شد.

برگزاری بازدیدهای علمی و فرهنگی از فعالیت های جهاددانشگاهی و در اولویت قرار دادن مرکز در برگزاری اردوهای تفریحی با محورهای دینی و مذهبی توسط این نهاد، همکاری در تعریف و اجرای پژهش های مطالعاتی، اجتماعی، فرهنگی و علمی، گردآوری، پردازش، تجزیه و تحلیل اطلاعات در حوزه های اجتماعی و فرهنگی استان توسط دفتر مطالعات فرهنگی و دانشگاه پژوهی، همکاری در تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه استان با جهاددانشگاهی زنجان

همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه استان با جهاددانشگاهی زنجان