مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-07اقتصادي

کمبود آب در لرستان نداریم/ حل مشکل آب روستای تازه آباد کوهدشت


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: در استان قطعی آب ناشی از کمبود نداشته ایم.

- حمیدرضا کرم وند در گفت وگو با خبرنگار فارس از خرم آباد اظهار کرد: با توجه به پیش بینی های به عمل آمده و ایجاد مشکلات احتمالی در زمینه تامین آب شرب به دلیل گرمای هوا یک سری پروژه و فعالیت های ضربتی جهت مقابله با تنش آبی در سطح استان آغاز شده است.

وی به اقدامات انجام شده برای کاهش مشکلات کم آبی در استان اشاره کرد و گفت: از جمله این موارد می توان به حفر چندین حلقه چاه برای تامین آب مجتمع های روستایی اشاره کرد که در دستور کار قرار گرفته و در مراحل پایانی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با یادآوری اینکه در منطقه کوهدشت نیز پروژه خط انتقالی با اعتبار 15 میلیارد تومان درنظر گرفته شده که در مراحل پایانی آن هستیم، افزود: همچنین یک مخزن 7500 مترمکعبی تامین آب شرب در این شهر داریم که مراحل انتهایی آن است و به زودی افتتاح می شود.

کرموند با تاکید بر اینکه منطقه تازه آباد در این طرح به طور ویژه دیده شده است، ادامه داد: امیدواریم با افتتاح این پروژه ها، آب این مناطق نیز تنها برای مصارف بهداشتی و نوشیدن استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در پایان از مردم درخواست کرد که هر گونه موارد تخلف یا پیشنهاد را با سامانه 122 اطلاع رسانی کنند تا در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود آب در لرستان نداریم/ حل مشکل آب روستای تازه آباد کوهدشت

کمبود آب در لرستان نداریم/ حل مشکل آب روستای تازه آباد کوهدشت