مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-07اقتصادي

تردد خودروهای غیر بومی در محورهای مواصلاتی لارستان ممنوع است


فرماندار ویژه لارستان از اعمال قانون و ممانعت از تردد خودروهای غیر بومی در محورهای لارستان خبر داد.

- جلیل حسنی در گفتگو با در لارستان تصریح کرد: در مراحل پیشین این بیماری، ما شاهد رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه و تعطیلی بسیاری از مراکز عمومی و خدماتی و صنفی بودیم که موجب کاهش شیوع و زنجیره انتقال شد، اما عادی انگاری پس از این وضعیت، موج پنجم ابتلاء را ایجاد کرده و باعث شد که هم اکنون متأسفانه شمار مبتلایان افزایش یابد.

حسنی با اشاره به تولید انبوه واکسن و کمک شایان آن برای ریشه کنی این ویروس ابراز کرد: استمرار پروتکل های بهداشتی، باعث ارتقای سطح رعایت توصیه های مراقبتی و نظارت ی است.

این مقام مسئول خواستار توجه بیشتر مردم به نکات بهداشتی و پرهیز از دور همی ها گردید و اضافه کرد: رشد فزاینده مبتلایان به کووید 19 در این شهرستان طی روزهای اخیر نسبت به هفته های گذشته، زنگ خطر جدی است است تا مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور پیشگیری از انتشار ویروس، غافل نشوند.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه با تاکید بر اینکه محدودیت تردد شبانه همچنان، ادامه داد: با توجه به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا تمامی مدارس فوتبال حتی در فضای باز، تالارها، پارک ها و شهربازی ها تعطیل و چراغ تمامی بوستان ها، پارک های و میادین بزرگ شهر خاموش ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد خودروهای غیر بومی در محورهای مواصلاتی لارستان ممنوع است

تردد خودروهای غیر بومی در محورهای مواصلاتی لارستان ممنوع است