مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 14:252021-07-06سياسي

نمایندگان استان مرکزی از انتصاب مجدد مدیران ناکارآمد جلوگیری کنند


مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی در استان مرکزی گفت: درخواست نیروهای انقلابی از مجمع نمایندگان استان مرکزی جلوگیری از انتصاب مجدد مدیران بی کفایت و ناکارآمد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرباره دولت جوان و انقلابی فقط رییس جمهور نیست بلکه تمامی آحاد جامعه است بنابراین مدیریت ناکارآمد 40 ساله ای که در کشور ریشه های درخت انقلاب را می خورد، باید اصلاح شود.

وی ادامه داد: مردم انتظار تحول دارند بر همین اساس اعلام می دارم مورد پذیرش نیست که بچه حزب اللهی ها را به جرم تند بودن از میدان بیرون کنند و باز هم شعار اعتدال دهند.

رییس ستاد آیت الله رییسی در استان مرکزی تصریح کرد: مردم متأسفانه در این هشت سال آثار نامطلوب شعار اعتدال را در تمامی حوزه ها شاهد بودند، هم اکنون دوره ای است که دولت باید با نیروی جوان و انقلابی کشور را به سمت توسعه و آبادانی سوق دهد.

نوازانی تاکید کرد: درخواستی که نیروهای انقلابی از مجمع نمایندگان استان دارند این است که نگذارند مدیران استانی که مسئول شرایط موجود هستند با رنگ عوض کردن مجدد بر مسند مدیریت استان تکیه دهند.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم در دولت جدید باید نیروهای انقلابی بکارگیری شوند ضمن اینکه مجموعه نیروهای انقلابی استان نیز دست به دست هم دهند و در مدیریت استان نقش داشته باشند تا شاهد توسعه و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان استان مرکزی از انتصاب مجدد مدیران ناکارآمد جلوگیری کنند

نمایندگان استان مرکزی از انتصاب مجدد مدیران ناکارآمد جلوگیری کنند