مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-06پزشكي

دلالان نوزاد از این زن می ترسند


از روزی که «سپیده علیزاده» تصمیم گرفت مثل آدم های اطرافش زندگی عادی نداشته باشد و وقت و جوانی اش را وقف کمک کردن به زنان بی پناه کارتن خواب کند چند سالی می گذرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، فارس در ادامه نوشت: او یک مادر است، یک مادر دهه شصتی با همه دغدغه های مادران این نسل، اما با یک تفاوت، فقط مادر دو بچه قد و نیم قد خودش نیست.

در این سن و سال کم هم برای زنان کارتن خواب مادری می کند هم برای فرزندان زنان کارتن خواب ته خطی که مادرانشان اعتیاد و خماری را به آن ها بخشیده اند نه مهر مادری.

از روزی که سپیده علیزاده تصمیم گرفت مثل آدم های اطرافش زندگی عادی نداشته باشد و وقت و جوانی اش را وقف کمک کردن به زنان بی پناه کارتن خواب کند چند سالی می گذرد، چندسالی که می گوید انگار یک عمر بوده آنقدر که پر بوده از خاطرات تلخ، اما نجات بخش.

او با همه روزمرگی های یک مادر خداحافظی کرده، خانواده اش هم طعم عادی زندگی کردن و مهمانی های خانوادگی را مدت هاست فراموش کرده اند.

17 سال هم قدم با کارتن خواب هاآشنایی این مددکار اجتماعی با دنیای کارتن خواب ها و معتادان از 17 سال قبل شروع شد؛ وقتی برای گذراندن دوران کارآموزی رشته مددکاری به مرکز ترک اعتیاد جوانی رفت که خودش بهبود یافته اعتیاد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالان نوزاد از این زن می ترسند

دلالان نوزاد از این زن می ترسند