مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 03:552021-07-06سياسي

دو خاطره کوچک از یک بزرگ


در حالی که از آخرین سخنرانی بازگشته بود به محضرشان رسیدم و عرضه داشتم در سن و سال شما - که آن روز زیاده از هفتاد سال می شد- این میزان آمد و شد و 6-7 سخنرانی در یک روز برای سلامتی شما ضرر ندارد؟ مرحوم آیت الله مصباح در پاسخ فرمودند: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدحسین صفّارهرندی طی یادداشتی نوشت: در سال هایی که دوره اصلاحات دوم خردادی نام گرفت، برای سخنرانی در یکی از استان های شمالی دعوت شده بودم.

از میزبان شنیدم که همزمان با حضور من، آن ها پذیرای میهمان ارجمند دیگری هستند که از مراتب ارادت من به آن بزرگ آگاهی داشتند.

گفتند که آیت الله مصباح برای سخنرانی در جمع جوانان تشنه حقیقت، از شهری به شهر دیگر رفته و در هر شهر ساعتی با مخاطبان سخن گفته و از شبهات و پرسش های آنان گره گشایی کرده است.

هنگام غروب، در حالی که از آخرین سخنرانی بازگشته بود به محضرشان رسیدم و عرضه داشتم در سن و سال شما - که آن روز زیاده از هفتاد سال می شد- این میزان آمد و شد و 6-7 سخنرانی در یک روز برای سلامتی شما ضرر ندارد؟ مرحوم آیت الله مصباح در پاسخ فرمودند: از قضا در گذشته، حال و روز من چنان بود که بعد از یک سخنرانی، دچار سر درد شدیدی می شدم که طاقت از من گرفت اما این روزها حتی با چندین سخنرانی در یک روز، از سردرد خبری نیست و گویا بهبودی کامل یافته ام .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو خاطره کوچک از یک بزرگ

دو خاطره کوچک از یک بزرگ