مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 12:252021-07-05سياسي

اجرای امینانه نیت واقف موجب ترویج فرهنگ وقف می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با تاکید بر اینکه تبلیغ وقف با عمل به موقوفه است، گفت: مردم وقتی ببینند و در جریان قرار بگیرند اموال موقوفاتشان کجا هزینه شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی امروز در جلسه هیات رزمندگان اسلام استان مازندران، اظهار کرد: فضا برای برگزاری مراسم مذهبی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان فراهم است.

وی با بیان اینکه ما سرباز و امانت دار اموال امام حسین (ع) هستیم، افزود: تمام تلاشمان را بکار می گیریم تا بتوانیم برنامه های مذهبی و ملی در امامزادگان استان داشته باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه در ماه رمضان و وضعیت کرونا بیش از 200 هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کردیم، اضافه کرد: موقوفات امانتی است که باید به صاحبان شان برگردانیم.

این مسوول با تاکید بر اینکه تبلیغ وقف با عمل به موقوفه است، خاطرنشان کرد: مردم وقتی ببینند و در جریان قرار بگیرند اموال موقوفاتشان کجا هزینه شود، بیشتر در بحث وقف پیشگام شده و بیشتر در این مسیر تشویق می شوند.

حیدری با اشاره به اینکه باید در گفتار و عمل دغدغه مقام معظم رهبری به جامه عمل بپوشانیم، گفت: برابر با نیات استان برنامه های غدیر در تمام امامزادگان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای امینانه نیت واقف موجب ترویج فرهنگ وقف می شود

اجرای امینانه نیت واقف موجب ترویج فرهنگ وقف می شود