مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 03:152021-07-04پزشكي

استفاده بی رویه از دهان شویه رنگ دندان را تغییر می دهد


یک دندانپزشک بر استفاده از دهان شویه برای جلوگیری از ورود کرونا به بدن تاکید کرد و گفت: استفاده بیش از حد از این محصول می تواند رنگ دندان را تغییر دهد.

- ایسنا/همدان یک دندانپزشک بر استفاده از دهان شویه برای جلوگیری از ورود کرونا به بدن تاکید کرد و گفت: استفاده بیش از حد از این محصول می تواند رنگ دندان را تغییر دهد.

دکتر فاطمه احمدی متمایل در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شهروندان قبل از ورود برای انجام امور دندانپزشکی بهتر است از دهان شویه های ضدعفونی کننده استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دهان شویه ها انواع مختلف دارد، خاطر نشان کرد: افرادی که می خواهند امور دندانپزشکی انجام دهند قبل از انجام کار بهتر است از دهان شویه هایی که بر روی آنها عنوان ضدعفونی کننده درج شده استفاده کنند.

این دندانپزشک به اهمیت مرطوب نگه داشتن دهان اشاره کرد و ادامه داد: دهان شویه از خشک شدن دهان جلوگیری می کند و به این ترتیب از ورود ویروس به داخل بدن جلوگیری می کند، اما در استفاده از دهان شویه نباید افراط کرد چرا که ممکن است رنگ دندان در صورت استفاده بیش از حد تغییر کند.

دکتر احمدی متمایل خاطرنشان کرد: در شرایطی که دهان شویه در دسترس نباشد می توان از آب و آب نمک برای مرطوب کردن دهان استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده بی رویه از دهان شویه رنگ دندان را تغییر می دهد

استفاده بی رویه از دهان شویه رنگ دندان را تغییر می دهد