مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 12:202021-07-04اقتصادي

طرح های سرمایه گذاری بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان مورد حمایت قرار گیرد


باید طرح های سرمایه گذاری بخش کشاورزی مورد حمایت جدی دستگاه های متولی قرار گیرد.

- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شکوفایی استعدادهای بخش کشاورزی به تنهایی استان را متحول میکند، لذا باید طرح های سرمایه گذاری بخش کشاورزی مورد حمایت جدی دستگاه های متولی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، احمدعلی موهبتی روز یکشنبه از مجتمع گلخانه ای سیادک زاهدان با هدف بررسی تامین منابع آب و رفع مشکلات این مجتمع و همچنین ایستگاه پساب شهر بازدید کرد و پس از آن در نشست با جمعی از مدیران دستگاه های مربوطه به بررسی مشکلات مربوط به طرح های سرمایه گذاری بخش کشاورزی در استان و اجرای خط انتقال تصفیه خانه پساب زاهدان به شهرک صنعتی و مجتمع گلخانه ای سیادک پرداخت.

وی در این نشست اظهار داشت: مصر هستیم شرایط کشاورزی سیستان و بلوچستان را تغییر دهیم لذا حمایت از سرمایه گذاران بخش کشاورزی ضروری است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: گروه های سرمایه گذاری حوزه کشاورزی یا حجم سرمایه گذاری حدود چهار هزار میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در این حوزه اعلام آمادگی کرده اند که نقاط مورد نظر برای اینکار توسط استان به آنها پیشنهاد شده و در این راستا اراضی که دارای تخصیص آب است به این طرح ها واگذار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های سرمایه گذاری بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان مورد حمایت قرار گیرد

طرح های سرمایه گذاری بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان مورد حمایت قرار گیرد