مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-04اقتصادي

مالباختگان تجمع کننده رضوان قم چه می گویند؟


مالباختگان پروژه رضوان در اعتراض به عدم تعیین تکلیف وضعیت دارایی و واحدهای مسکونی خریداری شده خود در مقابل دادگستری قم تجمع اعتراضی کردند.

- ایسنا/قم مالباختگان پروژه رضوان در اعتراض به عدم تعیین تکلیف وضعیت دارایی و واحدهای مسکونی خریداری شده خود در مقابل دادگستری قم تجمع اعتراضی کردند.

یکی از پروژه های پر حرف و حدیث حقوقی قم، پروژه خاص و حاشیه ای رضوان است که مالباختگان این پروژه به تجمع در مقابل دادگستری قم و اعتراض از طرق مختلف رسانه ای، اجتماعی و حقوقی واداشته است.

از خاص بودن این پروژه در قم همین بس که تعداد شکات این پرونده حدود یک هزار و 300 نفر و تعداد متهمان نیز 30 نفر و میزان حیف و میل اموال مردم در این پرونده حدود یک هزار میلیارد ریال است.

در همین راستا امروز یکشنبه جمعی از مالباختگان پروژه 132 واحدی رضوان با حضور در مقابل دادگستری قم با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار تسریع در تعیین تکلیف پرونده قضایی خود شدند.

در قالب پروژه رضوان قم در قالب تخلفات شبکه ای 132 واحد این طرح مسکونی به حدود یکهزار و 400 تن فروخته شده است و با وجود گذشت حدود 7 ماه از دادگاه مالباختگان این پروژه هنوز وضعیت مالباختگان آن مشخص نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالباختگان تجمع کننده رضوان قم چه می گویند؟

مالباختگان تجمع کننده رضوان قم چه می گویند؟