مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-04اقتصادي

ماجرای مرگ ماهیان در تالاب هورالعظیم چه بود؟


معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: بخشی از آنچه که این روزها در تالاب مشاهده می شود و با عنوان مرگ و میر ماهیان منتشر شده به دلیل عدم تامین حقابه رودخانه دجله است که در سالیان اخیر و بدنبال توسعه طرح های بهره برداری از منابع آب در بالادست با معضلات و .

- معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: بخشی از آنچه که این روزها در تالاب مشاهده می شود و با عنوان مرگ و میر ماهیان منتشر شده به دلیل عدم تامین حقابه رودخانه دجله است که در سالیان اخیر و بدنبال توسعه طرح های بهره برداری از منابع آب در بالادست با معضلات و مشکلات عدیده ای روبرو شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم تقی زاده خامسی با انتشار فیلمی از تالاب هورالعظیم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: فضای مجازی جانشین ناخلف بزرگنمایی کاریکاتور در درشت نمایی مسائل شده است و بصورت هجومی یکباره صفحات پر می شود از تصاویری که گاه متعلق به سالها قبل است و یا فتوشاپ تا با ظرافت آنرا به باور عمومی تبدیل کنند! وی ادامه داد: تالاب هورالعظیم در مرز ایران و عراق واقع شده که یک سوم این تالاب در ایران و دوسوم در کشور عراق قرار گرفته و به دلیل تعهدات مرزی و همچنین مدیریت منابع آبی این تالاب در سالیان گذشته یک دایک سراسری در محل مرز دو کشور ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای مرگ ماهیان در تالاب هورالعظیم چه بود؟

ماجرای مرگ ماهیان در تالاب هورالعظیم چه بود؟