مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-04پزشكي

آیا دریافت کنندگان واکسن کرونا به کرونای دلتا مبتلا می شوند؟


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: واکسن ها میزان ابتلا به بیماری را کاهش می دهد؛ بنابراین دریافت کنندگان واکسن کرونا نیز امکان دارد به صورت خفیف به کرونای هندی مبتلا شوند.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: واکسن ها میزان ابتلا به بیماری را کاهش می دهد؛ بنابراین دریافت کنندگان واکسن کرونا نیز امکان دارد به صورت خفیف به کرونای هندی مبتلا شوند.

پرویز قزلباش ظهر امروز (13 تیرماه) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه تاکنون مورد قطعی آزمایشگاهی ابتلا به ویروس جهش یافته کرونای هندی در استان زنجان به ثبت نرسیده است، اظهار کرد: می توان گفت با توجه به مشاهده ویروس جهش یافته کرونای هندی در استان های اطراف، امکان وجود این ویروس در استان زنجان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به ورود محموله واکسن برکت طی هفته گذشته در استان زنجان، افزود: اکنون تزریق واکسن برکت طبق دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت در حال انجام بوده و در صورت دریافت واکسن بیشتر طی هفته های آتی، افراد بیشتری واکسینه خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین تمرکز استان زنجان برای واکسنایسیون افراد بالای 70 سال و اتمام این گروه سنی است، تصریح کرد: در صورت دریافت واکسن کرونا، بیشتر واکسیناسیون گروه های هدف با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا دریافت کنندگان واکسن کرونا به کرونای دلتا مبتلا می شوند؟

آیا دریافت کنندگان واکسن کرونا به کرونای دلتا مبتلا می شوند؟