مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-04اقتصادي

هزینه 130 میلیارد تومانی برای جمع آوری پسماند و نظافت شهری قم


معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به هزینه حدود 130 میلیارد تومانی برای جمع آوری پسماند و نظافت شهری گفت: مشارکت های مردمی تأثیر زیادی در کاهش هزینه های نظافت شهری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدامیر سامع با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه پسماند در شهر قم اظهار کرد: شهر قم به نسبت جمعیت و وسعت شهر جزء شهرهایی است که با بهره وری خوب، موضوع جمع آوری پسماند و نظافت شهری آن انجام می شود.

وی اضافه کرد: به طورقطع هرچه مردم کمک کرده و پسماند کمتری تولید شود و به روش مناسب و تعریف شده در اختیار شهرداری قرار گیرد، می توانیم عملکرد موفقی در کاهش هزینه های پسماند داشته باشیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با انتقاد از برخی از مردم و کسبه تصریح کرد: متأسفانه برخی مردم و تعدادی از کسبه به موقع زباله ها را بیرون نمی گذارند و یا در خیابان می ریزند که این موضوع سبب افزایش هزینه های شهری، آلودگی و … می شود.

وی با تأکید بر اینکه در سال 95 بیش از 35 درصد جمع آوری پسماند خارج از نوبت و دوباره کاری داشتیم که با برنامه ریزی و فرهنگ سازی صورت گرفته امروز به 10 درصد کاهش یافته است یادآور شد: اگر پسماند خارج از نوبت بیرون گذاشته نشود خودروهای پسماند کمتری اعزام می شود و این موضوع در کاهش هزینه ها بسیار مؤثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 130 میلیارد تومانی برای جمع آوری پسماند و نظافت شهری قم

هزینه 130 میلیارد تومانی برای جمع آوری پسماند و نظافت شهری قم