مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-04اقتصادي

پایتخت موظف به اختصاص سهم بیشتر برق به گیلان است


رسیدگی سریع به واحدهای تولیدی فعال در گیلان، اولویت بندی پروژه ها، احداث تصفیه خانه شهرک سفیدرود و توجه به صنایع تبدیلی برای ایجاد اشتغال و افزایش بهره وری در گیلان از مواردی بود که در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان مورد بحث قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس مجمع نمایندگان گیلان ظهر امروز در جلسه ستاد است که باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود.

رییس مجمع نمایندگان گیلان یکی از راه ها در توسعه گیلان را توجه به کشاورزی و صنایع تبدیلی دانست و بیان کرد: توجه به صنایع تبدیلی منجر به ایجاد اشتغال و افزایش بهره وری در گیلان می شود.

وی با گله مندی از بوروکراسی شدید اداری در کشور و گیلان افزود: بوروکراسی و تداخلات اداری نگرانی تولیدکننده ها را بیشتر کرده است که می تواند به اشتغال استان آسیب بزند.

چرخه درست در توسعه پرورش کرم ابریشم در گیلان وجود ندارد عضو مجمع نمایندگان گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه سد مخزنی لاسک باید به اولویت مسؤولان گیلانی تبدیل شود، اظهار کرد: هنوز تکلیف سد مخزنی لاسک مشخص نشده و یک دوره تزلزل در تکمیل این سد وجود دارد که بسیار آزاردهنده است.

خلیل بهروزی فر با تأکید بر اینکه باید به واحدهای تولیدی فعال در گیلان رسیدگی سریع انجام شود، بیان کرد: باید شرکت هایی که توسط مدیران آن سرپا ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت موظف به اختصاص سهم بیشتر برق به گیلان است

پایتخت موظف به اختصاص سهم بیشتر برق به گیلان است