مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-04ورزشي

ادامه اردوی تیم های ملی کشتی نوجوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان


تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان آخرین مراحل تمرینات خود را برای حضور در رقابت های کشتی قهرمانی جهان پیگیری می کنند.

- تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان آخرین مراحل تمرینات خود را برای حضور در رقابت های کشتی قهرمانی جهان پیگیری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های کشتی نوجوانان قهرمانی جهان روزهای 28 تیر تا 3 مردادماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.

اعضای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان نیز که خود را برای حضور در این رقابت ها آماده می کنند در حال برگزاری مراحل پایانی اردوهای خود هستند.

آزادکاران نوجوان هم اکنون اردوی خود را زیر نظر محمد طلایی، سرمربی این تیم و دستیارانش در بندر انزلی پیگیری می کنند و فرنگی کاران نوجوان نیز در خانه کشتی زنده یاد توفیق جهانبخت تمرینات خود را زیر نظر مسعود هاشم زاده و همکارانش برگزار می کنند.

این مرحله از اردوی آزاد و فرنگی کاران به ترتیب روزهای 13 و 14 تیرماه به پایان می رسد و مرحله ی پایانی تمرینات ملی پوشان نوجوان برای حضور در رقابت های جهانی مجارستان در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه این مسابقات، رقابت های وزن های 48، 55، 65، 80 و 110 کیلوگرم کشتی آزاد روزهای 28 و 29 تیر و مسابقات وزن های 45، 51، 60، 71 و 92 کیلوگرم کشتی آزاد، روزهای 29 و 30 تیرماه برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اردوی تیم های ملی کشتی نوجوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان

ادامه اردوی تیم های ملی کشتی نوجوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان