مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 04:202021-07-04سياسي

دیدار سوسیال دموکرات های آمریکا با رییس جمهور ونزوئلا


نمایندگان سازمان سوسیال دموکرات های آمریکا که بزرگ ترین سازمان سیاسی سوسیالیست در آمریکا محسوب می شوند با رییس جمهور ونزوئلا دیدار کردند.

- نمایندگان سازمان "سوسیال دموکرات های آمریکا" که بزرگ ترین سازمان سیاسی سوسیالیست در آمریکا محسوب می شوند با رییس جمهور ونزوئلا دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته مجله نشنال ریویو، رییس کمیته ملی سیاسی سازمان سوسیال دموکرات های آمریکا، اعضای کمیته بین المللی و اعضای تشکیلات سیاسی این سازمان و کمیته های سیاست خارجی و روابط دوجانبه در این دیدار با نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا که روز جمعه برگزار شده بود، شرکت داشتند.

در سال 2016 میلادی سازمان سوسیال دموکرات های آمریکا در بیانیه ای از دولت ونزوئلا و مردم این کشور ابراز حمایت کرد و از باراک اوباما، رییس جمهور وقت آمریکا خواست تا تحریم های اعمال شده علیه کاراکاس را لغو کند.

سازمان سوسیال دموکرات های آمریکا گفت: ما از رییس جمهور و کنگره می خواهیم تا در این اقدامات تجدیدنظر کنند و از تضعیف مردم ونزوئلا و دولت مشروعشان که به صورت کاملا دموکراتیک انتخاب شده است، دست بردارند.

در حال حاضر تعدادی قانون گذار سوسیال دموکرات در کنگره آمریکا حضور دارند از جمله رشیده طلیب ، الکساندریا اوکازیو-کورتز ، کوری بوش و جمال بومن .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سوسیال دموکرات های آمریکا با رییس جمهور ونزوئلا

دیدار سوسیال دموکرات های آمریکا با رییس جمهور ونزوئلا