مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 02:502021-07-03حوادث

کاهش 50 درصدی وقوع حریق در منابع طبیعی کرمانشاه


جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از کاهش 50 درصدی وقوع حریق در منابع طبیعی استان از ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از کاهش 50 درصدی وقوع حریق در منابع طبیعی استان از ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

فرشید سنجری در گفت وگو با ایسنا، اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون شش فقره حریق در عرصه های منابع طبیعی استان به وقوع پیوسته، درحالیکه این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 12 فقره بود.

سنجری افزود: از ابتدای امسال تاکنون در دو شهرستان پاوه و ثلاث باباجانی هر کدام دو فقره حریق داشته ایم، ضمن اینکه در منابع طبیعی شهرستان های سرپلذهاب و کرمانشاه نیز هرکدام یک فقره حریق رخ داده است.

جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش 60 درصدی سطوح دچار حریق در منابع طبیعی استان را شاهد بوده ایم، گفت: در جریان آتش سوزی های رخ داده در منابع طبیعی استان از ابتدای امسال تاکنون 38.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی وقوع حریق در منابع طبیعی کرمانشاه

کاهش 50 درصدی وقوع حریق در منابع طبیعی کرمانشاه