مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 02:252021-07-03ورزشي

از مسئولان استان اصفهان می خواهم صدای ما شوند


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن خطاب به استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: از شما می خواهیم که صدای ما برای احقاق حقوق پایمال شده تیم ذوب آهن باشید، - چرا که صدای ما را کسی نمی شنود، با فدراسیون بارها صحبت و نامه نگاری کردیم، اما دریغ از یک جواب.

مراسم ضیافت شام شامگاه گذشته (شنبه_12 تیر ماه) به میزبانی باشگاه ذوب آهن در حضور عباس رضایی - استاندار اصفهان، سید محمد طباطبایی- مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، منصور یزدی زاده -مدیرعامل کارخانه ذوب آهن، مجتبی فریدون - مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، مهدی بهرامی معاون نیروی انسانی کارخانه ذوب آهن و عضو هیئت مدیره باشگاه، اعضا هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن، پیشکسوتان باشگاه ذوب آهن و تیم فوتبال ذوب آهن برگزار شد.

در 5 هفته پایانی حق خود را از لیگ بگیرید مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه از حضور در جمع شما بازیکنان ذوب آهن که یکی از پرافتخارترین باشگاه های کشور است، خوشحالم گفت: تمام بازی های شما را رصد کرده و در جریان شانزده امتیازی که از شما به ناحق گرفته شده است، هستم.

با توجه به تلاش تیم فوتبال ذوب آهن و کادر فنی در راستای کسب موفقیت و تثبیت این تیم در لیگ برتر، وظیفه خود دانستم که در این جلسه حضور داشته و به همگی خسته نباشید بگویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مسئولان استان اصفهان می خواهم صدای ما شوند

از مسئولان استان اصفهان می خواهم صدای ما شوند